söndag 8 juli 2012

Lite rosa...

...och grönt och turkost och gult....

Visserligen vita väggar, men färg lär ingen sakna hos oss!

Idag kände jag mig alldeles handfallen när vi var i vår lokal, jag visste inte riktigt vad jag skulle ta tag i, men det var kul att komma dit efter nästan 2 veckor borta. Borta från vår lilla bebis... ;)

Nu är det snart bara finfixet kvar och det känns så där härligt kul! Nästan lite bubblande pirrigt!

Imorgon ska jag försöka få bort färgen från golvet och städa upp lite insekter jag med. Malin ska väl inte ensam få roa sig med sånt! Sedan hoppas jag att vi kan börja fylla rummen med våra färgglada prylar av alla de slag!

Nedräkningen har börjat... 10 dagar kvar....

Kram E.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar. Vi svarar så fort vi hinner!