torsdag 30 augusti 2012

DIY

Jag har tänkt att börja dela med mig av DIY´s, jag älskar DIY (Do It Yourself). Det är roligt, man kan spara mycket pengar, man får personliga detaljer som ingen annan har. Jag kommer att visa hur man gör, men man kommer även att kunna köpa produkterna i butiken, för de som inte vill göra själv utan vill kunna köpa personliga och annorlunda grejer!
 

Nu har jag börjat göra iordning min sons rum (på riktigt!!) och jag vill att han ska ha ett personligt, mysigt, färgglatt rum där han kan både busa och känna ett lugn... Det är en utmaning att få det mysigt och lugnt utan att det blir för tjejigt, men jag har hittat en balans tycker jag.
Här kommer i alla fall en liten godbit som man kan forsätta att utveckla i all oändlighet...

Det här är vad jag har användt:
 
Eftersom jag vill skapa ett unisex rum så har jag tagit det ganska lugnt...
Jag har faktiskt klippt ut bilar och husvagnar i textil som jag skulle decoupaga på, men kände att det blev för pojkigt. Jag kanske hittar nåt annat kul, vi får se.
 
Jag har bara knytit långa band i lampans underkant och korta i lampsladden! Färdigt!!
 
Men det blev ett fint resultat, som ingen annan har och för ca 100 kr!
Har lite svårt att få till en bild som gör lampan rättvis..!
Jag är nöjd och August älskar lampan, så det är superkul!
 
Imorgon i butiken har jag tänkt att göra en flickvariant i rosa och med bokmärken, kommer bli supersött!
 
Kram Malin
 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar. Vi svarar så fort vi hinner!